Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ankara Gümrük
#1
Abiler gümrük le alakalı birkaç sorum var 20 den fazla alışverişim oldu lakin hiç takılmadı bu sefer takılacak o yüzden bi sorayım dedim Gözkırpma öncelikle ürün 290 sterlin'lik bi mont ingiltereden royal kargo ile gelecek sanırım oranın pttsi yani gümrükte ups yada dhl gibi cok kazık sokulmayacak sadece vergimi ödeyip alacam sanırım sorularım söyle

1- ankarada oturuyorum ürün istanbul gümrüktemi duracak yoksa orayı pass geçip ankara gümrüktemi takılacak ?
2-vergiyi ivedik pttye gidip mi ödeyecegim yoksa herhangi bi bankaya mı?
3-ücreti ödedikten sonra ürünü almaya ankara gümrüğe mi gideceğim yoksa kargo süreci devam edip evime mi gelecek ?
Cevapla
#2
Daha önce takılan tekstil ürünü görmedim. Takılırsa da Ankara gümrüğüne gider, vergisini orada ki vezneye ödeyip, alırsınız.
WWW
Cevapla
#3
(12-11-2015, Saat:03:30)Lupara Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha önce takılan tekstil ürünü görmedim. Takılırsa da Ankara gümrüğüne gider, vergisini orada ki vezneye ödeyip, alırsınız.



Çook teşekkür ederim Smile inş takılmaz içimi iki kat rahatlattınız çok sağolun
Cevapla
#4
(12-11-2015, Saat:03:30)Lupara Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Daha önce takılan tekstil ürünü görmedim. Takılırsa da Ankara gümrüğüne gider, vergisini orada ki vezneye ödeyip, alırsınız.

usta ürün gümrüge takıldı Big Grin nere gitcem ben bu ivedikteki pttye mi gidicem gümrük oramıdır yoksa havalimanı na mı gidicem
Cevapla
#5
İhbarname gelmiş olması gerekir. Orada yazar gideceğiniz yer.
WWW
Cevapla
#6
(05-12-2015, Saat:03:34)Lupara Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İhbarname gelmiş olması gerekir. Orada yazar gideceğiniz yer.

işin garip tarafı 17 nov da gümrüge takılmı 17 kasımda ama hiçbir ihbarname gelmedi bana ..''The parcel is being processed through customs clearance pending the payment of duties and taxes applicable on these goods'' bu bilgi var location da turkey yani gelmiş
Cevapla
#7
O yazı gümrüğe takıldığı anlamına gelmiyor. PTT'den sorgulatın.
WWW
Cevapla
#8
(05-12-2015, Saat:17:32)Lupara Adlı Kullanıcıdan Alıntı: O yazı gümrüğe takıldığı anlamına gelmiyor. PTT'den sorgulatın.

abi dpd diye kargo firmasına mail attım bana sadece sayılardan olusan takip numarasının yanında sonu gb ile biten bi takip kodu istedim ingiltere için onlar yok dediler sonra da 13 kasımda ünde kargoyla yola çıkan ürünümün 18 inde türkiyeye gelip gümrüge takıldıgını 23 ünde bana vergiler için ulaşmaya çalıştıklarını ama bilgilerimin eksik oldugu için ulaşamadıkları zırvasını çektiler 9 aralıktada ürüne gümrük el koymuş sahibine ulaşamadıkları için simdi bu ürüne ne olacak ingiltereye geri mi gidecek ? ne yapmam lazım sence ne yapayım abi ?
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gümrük vergisi kayzer 2 4,431 16-08-2018, Saat:10:04
Son Yorum: kayzer
  Gümrük Sorum YigitKoc 2 1,849 21-07-2018, Saat:02:32
Son Yorum: YigitKoc
  aliexpres yada ebaydan gümrük masrafı ortotek 1 3,036 18-03-2018, Saat:03:18
Son Yorum: Lupara
  Gümrük sorunu vergi ödeme baystark17 4 3,329 18-03-2018, Saat:03:18
Son Yorum: Lupara
  Azerbaycan gümrük mevzuatı backspace11 3 11,593 11-02-2017, Saat:23:06
Son Yorum: Kadir_10

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

kayseri escort - istanbul escorts - istanbul escort

altyazılı porno - betmatik - halkalı escort

türk ifşa , seks hikaye porno izle , seks hikayeleri - porno

bakırköy escort - şişli escort - avcılar escort - beylikdüzü escort - beşiktaş escort - mecidiyeköy escort - ataşehir escort - kadıköy escort - bahçeşehir escort - kartal escort - pendik escort - maltepe escort - ataköy escort - taksim escort - avrupa yakası escort - anadolu yakası escort