Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bir gümrük sorusu?
#1
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle teşekkür ederim sizlere, çok yararlı bir forum sitesi kurmuşsunuz. Benimde size bir sorum olacak...
Ben bir ürün alacağım. Alacağım ürün "Figure-Toy". Yeğenim için. Ama bu ürünün fiyatı kargosuyla dahil 180$. Çok nadir bulunan bir ürün onun için de fiyatı yüksek. Satıcı takipli kargo ile gönderecek. (Standard Int'l Shipping-Registered Air Mail.)
Ülkemizin gümrük sınırı malum 100$ civarında. Ben satıcıya paketin üzerine "gift yada düşük fiyat yazar mısınız" diye sordum. Satıcı da "paketin üzerine 100$ yazarım" dedi. Ama gift işaretleyeceğinden bahsetmedi.
Eğer satıcı bu paketi bu şekilde gönderirse gümrüğe takılma durumu olur mu? Ürünün boyu 15cm ve kutuyla birlikte ağırlığı 5kg'ı geçmiyor...
Şu ana kadar 2 kere alışveriş yaptım ve yaptığım alışverişlerde satıcılar hem hediye hemde düşük fiyat yazdılar. Bir sorun yaşamadım, onun için yukarıda anlattığım durum biraz kafama takıldı Smile
Yardımcı olursanız çok memnum olurum. İyi forumlar...
Cevapla
#2
Ustunde ne yazdiginin onemi yok. 5 kiloyu gecmiyo derken 5 kiloya yakin mi demek istediniz bilmiyorum ama 2 kilo ustu Airmail ile degil koli servisi ile gonderilebilir. O da kesin talilacaktir. Gift olmasinin bi onemi yok.
Cevapla
#3
(12-09-2014, Saat:00:16)shockfiyat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ustunde ne yazdiginin onemi yok. 5 kiloyu gecmiyo derken 5 kiloya yakin mi demek istediniz bilmiyorum ama 2 kilo ustu Airmail ile degil koli servisi ile gonderilebilir. O da kesin talilacaktir. Gift olmasinin bi onemi yok.

5 kg'ı sabit olarak söyledim, aslında yanlış söylemişim. Ben aynı ürünün bir benzerini daha almıştım. Ürün yine 15 cm idi ve 23cm boy, 15cm yükseklik, 18cm de eni olan bir kutuyla geldi. Şimdi alacağım ürün de bu ebatlarda bir kutuda gelecek. Hassas terazim var, şimdi bu söylediğim kutuyu tarttım ürünü de içine koyarak. Yarım kilo geldi.. Zaten şimdi alacağım ürün de hava yoluyla gelecek.. Böyle olursa takılmaz diyorsunuz yani?
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gümrük vergisi kayzer 2 4,431 16-08-2018, Saat:10:04
Son Yorum: kayzer
  Gümrük Sorum YigitKoc 2 1,849 21-07-2018, Saat:02:32
Son Yorum: YigitKoc
  aliexpres yada ebaydan gümrük masrafı ortotek 1 3,036 18-03-2018, Saat:03:18
Son Yorum: Lupara
  Gümrük sorunu vergi ödeme baystark17 4 3,329 18-03-2018, Saat:03:18
Son Yorum: Lupara
  Azerbaycan gümrük mevzuatı backspace11 3 11,591 11-02-2017, Saat:23:06
Son Yorum: Kadir_10

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

kayseri escort - istanbul escorts - istanbul escort

altyazılı porno - betmatik - halkalı escort

türk ifşa , seks hikaye porno izle , seks hikayeleri - porno

bakırköy escort - şişli escort - avcılar escort - beylikdüzü escort - beşiktaş escort - mecidiyeköy escort - ataşehir escort - kadıköy escort - bahçeşehir escort - kartal escort - pendik escort - maltepe escort - ataköy escort - taksim escort - avrupa yakası escort - anadolu yakası escort