Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBAY'DA SEPETTEKİ ÜRÜNLERİMİ GÜNLERDİR İPTAL EDEMİYORUM :(
#1
Sad 
1. Sorum Ebay ; Siteye yeni üye olduğum için yeni dediğim 1 1.5 ay önce ordan bir adet kablo aldım ama çaylak olduğum için sepete 4 adet eklemişim ben bir adedini aldım sorunsuz geldi şimdi size sorucağım soru ise bu ebay gg sistemi gibi yani paypal ile ödeme yaptım ürün gelince onaylama varmı yoksa satıcıya para hemen gidiyormu ? eğer onaylama varsa kablo geleli 20 gün oldu ben bilemiyorum napıcağımı :/ diğer sorum ise sepette hala 3 ürün daha aynı kablodan silemiyorm dün akşam girdim adam msj atmış 3 adet alıcakmısın yada cancel falan iptal mi et diyor anladım bakın msj bu arkadaşlar ;

Dear the_ozans,

hello,

have a nice day.
we noticed that you bid 3 items NEW Apple Macbook Air LCD LED LVDS Cable A1237 A1304 on 24 Apr without payment.
do you still need them or want us to cancel it?
thanks for your attention.
looking forward your reply.

regards
kelly

- 168-accessories
2. mesajı ise ;

hello,

Wish you have a nice day.
That’s ok.
We have send a Cancel Transaction reminder to you,
Please follow it and cancel this order to get your ebay fees back.
Thanks for your cooperation.
Please contact us if you need any other products,
We will be glad to serve you.

regards
kelly
Cevapla
#2
İşaretli yere tıklayıp sepetten kaldırabilmen gerekli

Resim görüntüleyici
http://g1205.hizliresim.com/x/s/6mmk0.jpg
Cevapla
#3
(24-05-2012, Saat:14:11)kabasaba Adlı Kullanıcıdan Alıntı: İşaretli yere tıklayıp sepetten kaldırabilmen gerekli

Resim görüntüleyici
http://g1205.hizliresim.com/x/s/6mmk0.jpg

Yok hocam yok heryere girdim çıktım remove sil seçeneği yok abi sepette duruyor sürekli msj geliyor alıyormusun diye anlamadım gitti Huh
Cevapla
#4
Satıcı alıcakmısın yoksa iptal edelim mi demiş bu 3 adet malı,satıcıya bir an önce iptal etmelerini bildir...
Cevapla
#5
(24-05-2012, Saat:14:55)MUSTAFAHAKAN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Satıcı alıcakmısın yoksa iptal edelim mi demiş bu 3 adet malı,satıcıya bir an önce iptal etmelerini bildir...

Sayın hocam google çeviri programı ile yazmaya çalıştım ama anlamadım sanırım siz bana yazabilirmisiniz bende copy paste yapsam size zahmet Blush
Cevapla
#6
Başlıkları büyük yazmayın.
WWW
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Ebay hesap onayı dogo16 1 1,781 27-03-2018, Saat:23:45
Son Yorum: Lupara
  Ebay Borç Çıktmış!!! hamzayavuz 3 1,423 21-02-2018, Saat:01:05
Son Yorum: Lupara
Question Ebay ürüne renk opsiyonu getirme aknaydn 0 1,278 27-01-2018, Saat:15:08
Son Yorum: aknaydn
  ebay da satis yapmak yearone 2 3,925 18-01-2018, Saat:08:10
Son Yorum: yearone
  EBAY DE MAGAZA ACMAK SATIS YAPMAK İSTİYORUM ouzymrkn 4 3,580 03-01-2018, Saat:23:10
Son Yorum: endurolife

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

kayseri escort

bahis siteleri https://bahisara.net

istanbul escort

türk ifşa , liseli seks hikaye