Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kargo hakkında
#1
Ebayden bir ayyakkabı alıcam forumu araştirdim ama kargo kısmını pek anlamadım nasıl yapmalıyım gümrükte takılmaması için birde özel numara varmış takip edbiliyormuşun heran Ekstra ücret ödeniyormu,bunun için mesajmı atmam gerekiyor, bu nasıl oluyor bana yardımcı olurmusunuz çok teşekür ederim.
Almak isteiğim ürün ;
http://www.ebay.com/itm/Adidas-Dragon-Sc...256eed68c8
#2
Gümrüğe takılmaması için özel bir şey yapamazsınız. Memur takılacağına karar vermiş ise takılır.

Özel numara dediğiniz takip numarasıdır. Satıcıya takipli almak istediğinizi söylemeniz yeterli,bunun için sizden bir miktar ekstra ücret isteyecektir. Ürünü kargoya verdiği zaman size numarasını verecek ve o numara ile adım adım izleyeceksiniz paketinizi...

Almak istediğiniz ürünün linkini eklerseniz daha iyi olur.
WWW
#3
(07-05-2012, Saat:22:46)Lupara Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gümrüğe takılmaması için özel bir şey yapamazsınız. Memur takılacağına karar vermiş ise takılır.

Özel numara dediğiniz takip numarasıdır. Satıcıya takipli almak istediğinizi söylemeniz yeterli,bunun için sizden bir miktar esktara ücret isteyecektir. Ürünü kargoya verdiği zaman size numarasını verecek ve o numara ile adım adım izleyeceksiniz paketinizi...

Almak istediğiniz ürünün linkini eklerseniz daha iyi olur.

Linki ekledim hocam.Normal şartlarda takılmaması lazım yani sınırı geçmiyor değilmi.Bu arada nasıl bir yol izlemeliyim ürün dışardan buyana örneğin UPS ile mi evime gelse daha iyi olur yoksa Türkiye'ye kadar UPS ile ordan Ptt veya Araskargo ilemi evime gelmeli hangisi daha sağlık olur.
#4
UPS,DHL, Fedex gibi özel kargoları baştan silin kafanızdan.

sag_ok Özel Kargo sorunlarını

Linkini eklediğiniz satıcının gönderim şekli, uluslararası standart postadır mesela. Daima bu tip postaları yani ülkelerin yerel postalarını seçin. Bizde ki PTT gibi.
Bu paketide doğal olarak postacı getirecek...
WWW
#5
Anladım hocam almak istiyorum inşallah sorunsuz bir şekilde gümrüğe takılmadan v.s elime ulaşır.
#6
Fiyat itibariyle takılacak gibi görünmüyor.
WWW
#7
Alakasız mesajlar silindi. Sorunlarınıza uygun kategorilere konu açın arkadaşlar.

Konu kilitli.
WWW


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bayramdan 10 gün önce aldığım ürün hakkında Gamez34 0 2,498 27-08-2018, Saat:14:11
Son Yorum: Gamez34
  30 Euroluk Kargo Ücreti miloni 1 2,473 10-03-2018, Saat:00:54
Son Yorum: Lupara
  bu kargo takılmışmı serkan112 5 10,694 09-12-2017, Saat:18:04
Son Yorum: Lupara
  KARGOMUN DURUMU HAKKINDA SORUM YigitKoc 2 2,523 27-08-2017, Saat:21:37
Son Yorum: YigitKoc
  Kargo Sorunu Ceps53 1 2,467 27-08-2017, Saat:02:38
Son Yorum: Lupara

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

kayseri escort - istanbul escorts - istanbul escort

altyazılı porno - betmatik - halkalı escort

türk ifşa , seks hikaye porno izle , seks hikayeleri - porno

bakırköy escort - şişli escort - avcılar escort - beylikdüzü escort - beşiktaş escort - mecidiyeköy escort - ataşehir escort - kadıköy escort - bahçeşehir escort - kartal escort - pendik escort - maltepe escort - ataköy escort - taksim escort - avrupa yakası escort - anadolu yakası escort