Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xperia z alicam baska bir posta yollarsa ne olur
#1
Forum olaylarında yeniyim. ilk defa konu açıyorum.sürekli takip ediyorum ama.
Daha önce cinden alışveriş yaptım.duckrock.com aliexpress.com buyincoins.com telefon tablet mp3 vs. aldım. Bunlarda türlerin alırken değerini düşük ustunede electronic parts yazdirmam yetiyordu.
Ilk defa ebaydan alışveriş yapicam. Bir saticidan xperia z slovak eline 4martta gecicek ve kemen postalayacak.( diğer ingfiltereden satanlarda aynı şekilde yapıyor.)alacağım kişiyi 30$ ve navigasyon yazdirmaya ikna ettim.
Benim sorum 1 ürün elime geçmezse direk aynı adrese geri gönderiyorlar. paypal ödemeyi onaylar mi? Bu işlem uzun sürüyor o yüzden.
2 ürün elime geçerse postada başka birşey yollarsa ne olur? Çünkü ürün sıfır olarak geliyor memnun kalmazsam iade ederek paramı geri alabilir miyim. Şimdiden tesekkurler arkadaşlarSmile inşallah birşeyleri yanlış yapmamisimdir.Undecided

Soru anlaşılmadı galiba Smile demek istediğim boş kargo falan yollarsa ödemeyi iptal edip paramı geri alabilirmiyim. Bu siteyi kuranlarada teşekkür etmek istiyorum.çok akillica davranmışlar.
#2
Cep telefonu getirtmek kanunlarca yasaklanmıştır.. Forumumuz yasal bir ortamdır. Yasaklı ürünler hakkında fikir alışverişi yapmıyoruz.

Konu kapalı.
WWW


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Gümrüğe Takılır mı bana tam olarak neye mal olur Serhatalp 1 2,119 07-11-2012, Saat:06:41
Son Yorum: Lupara
Exclamation İphone alıcam kararsızım bi bakarmısınız asiburhan 1 1,782 28-09-2012, Saat:22:07
Son Yorum: Lupara

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

kayseri escort - istanbul escorts - istanbul escort

altyazılı porno - betmatik - halkalı escort

türk ifşa , seks hikaye porno izle , seks hikayeleri - porno

bakırköy escort - şişli escort - avcılar escort - beylikdüzü escort - beşiktaş escort - mecidiyeköy escort - ataşehir escort - kadıköy escort - bahçeşehir escort - kartal escort - pendik escort - maltepe escort - ataköy escort - taksim escort - avrupa yakası escort - anadolu yakası escort